topbella

Sunday, 23 February 2014

Sesi Mencari Calon

Assalammualaikum.

Hari ini pelbagai cerita. Dimana di permulaannya saja sudah tidak enak. Huhu. Oh awal awal ke kelas Cik Diba telah terjatuh manja akibat nak seberang longkang. Kaki pendek sangat tapi beria nak seberang longkang. At last terbaring dengan indah. HAHAHA. Masa tu memang bab malu aku letak dalam longkang lah. Sebab kaki ya ampun sakit wo. Sampai tak boleh nak bangun terus. Rasa nak nangis. Tapi aku kan hati kental. Takkan nak nangis kot. Malu lah. HAHHAHA


Marilah kita ke topik. Haiyo tajuk pon bukan main lagi. Bukan cari calon hubby atau seumpamanya ye. Ini Cik Diba tengah nak mencari tempat praktikal. Pening dah memikirkan ni. Macam nau prosedurnya. Sampai Cik Diba rasa nak buat banner besar besar letak tepi jalan. HAHHA. Ni baru nak cari tempat praktikal belum nak cari kerja lagi. Entah macam manalah keadaan time tu. 

p/s : Cik Diba alu - alukan sangat sapa ada cadangan tempat praktikal ni. =)

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo