topbella

Thursday 29 December 2011

Kehilangan Sangat Dirasai

Assalammualaikum warga blogger. Diharap semua dalam keadaan sihat walafiat. Hari ni Cik Diba tak nak tulis panjang-panjang cuma nak bagitahu tentang kehilangan ayahanda tercinta.

Pada 23/12/2011 aku telah dikejutkan dengan berita kehilangan ayahanda ku. Tidak menyangka beliau akan tinggal kan kami dengan begitu cepat. Arwah ayah meninggal sebab sakit jangkitan paru-paru. Namun yang membuatkan aku sangat terkilan aku tidak dapat cium ayahanda untuk kali terakhir, tapi aku redha mungkin ada hikmah disebaliknya.


Semoga ayahanda ditempatkan di tempat orang-orang beriman. AL-FATIHAH.

P/S: Terima kasih kepada saudara mara dan rakan-rakanyang menjadi nadi kekuatan kami sekeluarga 

8 luahan perasaan:

Farah Fazira said...

bawak banyak bersabar diba..if u need me, just call or sms me k..syg diba.. <3

Adibah Jumali said...

thankz fara :)
sayang u jua

mysara ramlan said...

al-fatihah... takziah...

Ita Amir said...

semoga terus tabah dan kuat,bukan senang nk hadapi semua ni,tp akk yakin diba mampu..semoga roh atuk ali sentiasa dicucuri rahmat..al fatiha..amin

Azri Fathurrahman said...

dibah, aku baru tau~ salam takziah. alfatihah untuk ayah kau. semoga dia ditempatkan bersama orang beriman, amin..

be strong dibah! :)

Adibah Jumali said...

terima kasih semua

Atiy Sram Run :) said...

diba..scha ucpkn salam takziah..diba kuat ye..smga roh nye dicucuri rahmat..alfatihah..

Adibah Jumali said...

thanks scha..
insyaallah i will :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo