topbella

Friday 10 February 2012

Gambar Private (untuk tontonan ipta dan seangkatan)

Assalammualaikum. Apa habaq hangpa sume? sihat na :) Korang sume tengok tajuk tuh. Alah mula lah nak pikiaq bukan2 tu kan? kan? Sebenarnya semalam result untuk final exam kuar :) Perh berdebar aku tunggu tapi macam hantu jer aku tunggu asik loading ralat. Tak ke ada hantu. Hadoi. Petang tadi baru dapat check tau. Aku dah rasa give up nak cek asik ralat jer. Paling tak leh blah tu ada pulak tiada data slip pekse aku. Hampeh~


klik untuk tumbesaran :)
P/S: tahniah kepada sume. :) Usaha lagi next sem meih

5 luahan perasaan:

Miss Mus said...

tahniah2. dapat 3 pointer ke atas kira ok untuk budak 1st sem (senior kata). sebab susah nak dpt 3.00 ke atas neh.. haha.
sy result 15 feb.. uu, berdebo..

Latest Post: Gadis Alien??

Sudilah singgah dan komen ye..
Terima kasih ^^

Adibah Jumali said...

hoho.
thankz :))
good luck tau rsult
insyaallah 3 pointer ke ats juge tu

kisah gadis stay up late said...

waoww..congratulation dear..
humm..takut gak ni dk tnggu result..
heehhe.. :)

mardhiah yusof said...

tahniah cik diba!
sem depan kasi gegar lagi :D

Adibah Jumali said...

thankz u all :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo