topbella

Friday 24 February 2012

Tidur Berdiri

Assalamualaikum my dear bloggers ;) Now my all ada di UUM. Sudah seminggu kembali ke U untuk sambung study bagi sem 2. Hiyak! *kasi menggeliat sekejap. Semester dua ni aku terasa sangat awesome sebab subjek yang sangat tough oke! grr~ Normal lah kan sebagai student. Mai tengok jadual aku sat

*klik untuk membesar

Nampak tak jadual tu berterabur :) Ni aku tengah pening kepala pasal tutorial untuk financial management aku tak tersenarai dalam jadual. Sabo yo lah. Papehal good luck untuk kalian semua yang sedang menempuh sem baru ni :)

P/S: aku rasa nak pitam first week dah kene wt tutorial :)

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo