topbella

Friday 29 June 2012

Cuti datang lagi

Assalammualaikum :)

Lamanya Cik Diba tak update blog kan. Ada yang rindu tak? Heheh Mohon ampun lah lama dah daku tak update. Sibuk dengan urusan rasmi paduka study :) Disebabkan sekarang banyak masa terluang Cik Diba boleh lah amik masa untuk update :) Lepas ni korang baca lah blog daku sampai muntah :) gurau

Sekarang ni Cik Diba dah cuti semester. Alhamdulillah sekarang Cik Diba dah semester 2. Tinggal 4 semester lagi. Wink2. Insyaallah lepas ni jadilah graduate dan boleh lah kerja baik punya :) Doakan kejayaan Cik Diba oke :) Untuk sem 2 ni adalah rasa kepayahan kat subjek2 aku amik ni. ayoyo. Tonggang terbalik study tau =) Tau lah korang kan bukan suka baca karangan A++ kat blog aku nih. Apa kata korang tengok gambar sepanjang Cik Diba kat UUM untuk sem 2 ni :)

ketika di penang *jauhkan ku berjalan 

di Jitra 
*with roomate saya yang senget itu (Nurzalikha)

semangat nak jog di Tasik Jitra. Last2 kami kena hujan!!
*with jiran sebelah bilik :) (Fatin Solihah)

shooting di perjalanan ke padang besar :) 
*with azuana habib (kawan 1 course)

catering uniform :)
*with presiden catering club =)
menanti saat nak jawab exam =)
Cik Diba malu oke 
p/s: itu bukan cincin tunang :) 


Life di Universiti itu indah. Jadi saya akan semadikannya menjadi album =) Anda tahu gambar di atas banyak saya melancong sahaja =) Itu semua masa terluang di UUM ;) 

p/s: Apa perlu dilakukan sepanjang cuti ini?
 


0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo