topbella

Saturday, 28 May 2011

Hobi bila Bosan


"Walk away"


Salam bahagia bloggers, cik kiah, cik andak, pak mat, pak mail, dan yang sewaktu dengannya okey. hari ni kan! kan! kan! *sila baca dengan nada excited* eh sebenarnya bukan hari ni tapi tapi pasal semalam. ALL ABOUT YESTERDAY. ha amik ko. oh oh semalam aku telah kuar lepak2 kan diri ini (betul ker ayat aku. cikgu bahasa melayu tolong jangan pengsan) sebenarnya semalam keluar dengan my BESTIES. ha nak tau nama ke. ala ala akan datang aku bagitau ok. sekarang terpaksa dirahsiakan. ngeh3~ *sila jangan bom blog aku* hu~ ok ok semalam kuar berempat termasuk aku. biasa lah kalau dah tempat lepak yang tanpa dirancang pastinya di pantai ok. sangat2 lah buhsan sebab asik2 g pantai sajer (nampak sangat selalu pergi) apa lagi teruskan agenda melepak. menunggu 1 lagi teman yang agak lembab sebab ada hal. aih sabar jer lah. pastu pastu dah nak dekat2 pukul 7 baru gerak nak g makan. ha ko bayangkan lah ye dah nak maghrib tu. bagusnya anak dara ni.. ngeh3~ sangat2 lah seronok kuar dengan mereka. ok plan2 mao kuar lagi selasa minggu depan sebab sebenar mao amik sijil. tapi sambil2 kan mesti lah nak juga pegi jejalan *tangan didada mata keatas*. korang mesti macam tu kan? kan? kan? ha jangan wat2 x tau yep.. huhuhu ok2 macam dah banyak sangat cerita.. nampak korang pun dah wat muka lapar jer. baik aku chan chin chaw dulu..



P/S: maaf entry kali ni tak de gambar. gambar akan diletak pada entry yang akan datang.

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo