topbella

Monday 30 September 2013

Assignment Design Blog

Assalammualaikum dear friends =)

Dua hari berturut - turut mengupdate. Syabas diba =) Hehehe. Oh disebabkan ku selalu ditinggalkan oleh roomate ini lah penyebab dan titik mula aku rajin mengupdate blog. Hebat dak ayat bahasa melayu aku. Menangis cikgu bahasa melayu aku baca. Hoho.

saja tempek kata kata untuk korang.
muhasabah diri katanya =)

Oh hari tu ada tolong sorang member ni. Katanya kena buat assignment design blog. Kira fully buat blog lah. Kena mula dari awal. Eceh aku ni apa lagi mengambil peluang dengan bangganya bagitahu aku reti buat. HAHAHA. Kan kan tak memasal dah kena buat kan assignment orang. Takpa takpa kita tolong orang kali ini, nanti orang tolong kita pulak =) hehehe.

ni dia blog yang dibuat.

Disebabkan blogspot ni sudah banyak perubahan jadi aku kena study balik lah cara nak design blog ni. Yelah time aku mula-mula buat tu dah dekat 4 tahun lah juga. Gila tak banyak berubah. Huhu. Dua hari gak amik masa nak siapkan. Nasib baik just assignment jadi aku buat simple simple jer. Nak buat lebih lebih kan kena hamik masa seminggu pulak. hehehe. Lagi pon wa tengah kemalasan + line wifi macam menyombong jer time tu. Lembab benar nak bergerak. Oh Cik Diba nak share 1 website yang korang boleh pilih background template yang comel comel. Serious sangat comel.

Just go this website. http://thecutestblogontheblock.com/
Seriously simple and cute =)


p/s: akhirnya publish juga entry ni. ni sume gara - gara wifi lembab.


0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo