topbella

Saturday 14 September 2013

FINAL YEAR

Assalammualaikum!

Here i'm back. Rindu nak menaip katenya. Walaweh berjanji mahu mengupdate seminggu sekali kononnya. haram jadah nak praktikkan. HAHAHA

Oh walaubagaimanapun tetap juga Cik Diba sudah mulakan kelas. Yeha semester 5 sudah. YE saya budak tahun akhir InsyaAllah. Doakan saya berjaya tanpa mengextand kan diri. Hapa ke punya bahasa aku guna ni. Hantam sajalah labu. HAHA

By the way, this blog aku dah anggap sebagai diari. Jadi ada atau tidak pembaca gua tala helan. HAHAH. yang penting wa puas dapat melepaskan gian menulis sesambil meluahkan perasaan kat sini. =)

Ok close entry. Sekali lagi I'm the final year student. I'm happy tapi terlebih cuak. hua2. kbye

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo