topbella

Wednesday, 24 August 2011

Episod Doodle *percubaan guna adobe photoshop ;)


Hai korang hari nih Cik Diba habiskan masa dok belajar lukis doodle guna photoshop. Huwa sakit mata gak r wat doodle nih. Huhu. Sebenarnya wat banyak percubaan tapi ada dua jep yang jadi. Meh tengok meh.
Percubaan yang ntah keberapa dan akhirnya dapat gak jadi ;)

Ni yang kedua lepas yang atas tuh ;) Ni nampak dah pro sikit la ;))





P/S: nak kemas kan lagi :))

16 luahan perasaan:

mardhiah yusof said...

eh! menjadi dodol cikdiba!

great work! lama2 bole buat dodol untuk cik mar pula :P

A'an said...

Buat la badan dia yg seken tuuu.

Adibah Jumali said...

hehe.
tu lah nak raya baru jdi dodol tu.
hehe insyaallah klu dah pro melampau boleh jep wat kn ;)

Adibah Jumali said...

a'an: bdan tuh tak brp nak pro lagi. nnti dah pro kan kita wat ler ;)

mardhiah yusof said...

ha ah, kenapa tak buat badan yg 2nd tu?

Nurfarahana Abdul Aziz said...

eh kenapa semua orang pandai buat doodle..alaa, nak nanges la camni..isk3..saya tak reti ~~

Adibah Jumali said...

mar: hehe x pro ler. tuh yg x wat lagi. nnti lah yep :)

Adibah Jumali said...

Farahana: hehe. blh jer klu nak wat kne rajin skit ;)sbnrnya tak ler pdai mne pon

acadbobo said...

lepas ni boleh la ajar sy ye..

Adibah Jumali said...

boleh jep ;)

acadbobo said...

ade software tak..nak..

Adibah Jumali said...

download je la.
sy dah ad dlm laptop ni

Adibah Jumali said...
This comment has been removed by the author.
acadbobo said...

kena cakap lappy ke..sja nak gtw ade lppy baru..haha

Adibah Jumali said...

HAHA. sje nak mention. x blh ke?
HAHA jeles ler tuh

acadbobo said...

bukan jelez..sikit pun tak..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo