topbella

Tuesday 5 February 2013

Aku Artis =)

Assalammualaikum =)

Pagi yang indah dengan suasana yang riuh rendah bebudak sekolah. Oh biasalah sekarang ni waktu depa rehat jadi tu yang riuh. Memang happening oke tinggal dekat sekolah ni. Pepagi dah kena kejut dengan suara  depa. Hang tak payah susah nak kunci jam. Kalau terlupa nak kunci pon takpe pasti akan terbangun punya =)

^_^

Tu bukan cerita sebenar nak diceritakan ye. Oh macam biasalah bila perenggan ke-2 Cik Diba baru sibuk nak cerita. HAHA. Lepas ni korang boleh skip intro Cik Diba dan terus ke perenggan ke-2. Hehe. Oke hari tu saje dok mention nama Imran Ajmain sebab lagu terbaru die Dikalung Kasihan memang Cik Diba gila power suka lah. Yang harus dan pasti Cik Diba bukan artisnya. Pastilah saje nak perasan aku ini artis. Boleh? Eh lirik lagu die sangat puitis. Korang mesti penah dengar lagu ni kalau buka tv3 ada iklan cerita Debunga Lalang yang bersiaran pukul 4 petang tu pasti ada lagu Dikalung Kasihan. First time dengar lagu Dikalung Kasihan ni seriously aku dah jatuh cinta. Eh bukan dengan tuan empunya suara ye tapi dengan lagunya sahaja. Dah jangan bergosip. HAHA =)


*please klik this video
Best kot video ni.
yang paling penting di akhirnya ada pantun ke sajak.
=)

Eh tak abis cerita lagi. Ya aku ada mention nama Imran Ajmain tapi bukan secara terus pada die kat twitter tu. Sebab time tu pon aku tak follow die lagi. Ops :) hehe. Ya ya aku tak sangka Imran Ajmain reply beb. Eh  padahal tertanya gak acane tu die boleh nampak aku mention die. Padahal bukan terus ke die. Persoalankan? Takpe nanti Imran Ajmain jawablah tu. HAHAH. Seriously die sangat ramah oke =) Ya die rajin layan peminat die. Retweet-Retweet pon rajin sampai penuh timeline aku kekadang. Acctually i like their attitude =) Oke dah malas nak sembang pepanjang. Korang boleh le follow Imran Ajmain ni di FB dan twitter. Search je nama die confirm jumpa ^_^ Dekat FB aku tak sempat lagi like page die. =) hehehe. 

Hello he was followed me =)
see die tak sombong pon.
Wish selamat pagi lagi.
Kau ada? HAHA


senyum tak perlu kata apa-apa.
Nampak aku tak mention pon nama die secara terus.
Cuma mention gitu jer.
Die boleh dapat tau =)
Bangga jap

dah habaq awal2 dah tak payah nak susah mention nama die secara terus
mention gitu pon die perasan =)


Teringin nak jumpa orangnya pulak. Ya Cik Diba nak request die nyanyi secara live! Live oke depan mata. kbai =)


p/s: sambil tulis entry ni sambil repeat lagu Dikalung Kasihan =) 

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo