topbella

Tuesday 19 February 2013

Aku Ditembak 2 kali

Assalammualaikum

Amacam rajin tak aku update blog sekarang? Rajin kan. Haruslah rajin sebab aku dah tak tau nak watpe. Oh biasalah first week kelas takde benda pon nak wat. Yelah sekarang pon tengah minggu add drop atau lebih dikenali minggu menyusun jadual kelas dengan jayanya =)

oh ini add drop by online
tapi sekarang minggu add drop manual
dimana korang kena jejak kan kaki ke ofis dan jumpa lect =)

Tapi minggu2 add drop pon ada jugak lecturer yang dah mula mengajar. Ya sume depends lecturer lah sama ada depa nak biar minggu ni berlalu tanpa mengajar atau terus mengajar. Yang lambat add ataupon dengan sengaja buat cuti tambahan yakni tak pulang2 dari kampung halaman, ketinggalan lah chapter yang beliau dah ajar. Setakat ni dah 2, 3 kelas Cik Diba masuk dah mula mengajar. Ya dan kisah semalam lagi seronok. Kelas last oke kelas M&A atau lebih dikenali dengan kelas pengambilalihan dan penggabungan. Ha nampak korang mesti ada rasa pening-pening lalat baca nama subjek yang aku amik kan. Apatah lagi aku yang amik ni. Masuk-masuk kelas jer lecturer tu just bagi briefing sikit-sikt then terus mengajar. Pergh aku time tu dah rasa nak muntah. Yelah subjek baru. Lecturer tu ajar pulak skip2. Memang seronok lah. But senior2 aku kata lecturer tu ok. Aih aku tak tau lah tang mananya ok. Sebab aku rasa otak aku lambat sangat proses apa yang beliau cakap kat depan tu. Oh sesedap muka aku tengah kerut-kerut nak faham apa beliau kata. Tetiba nama aku kena panggil. And i'm was like "ya sir." Oh korang tau lecturer tu suruh terangkan 1 perkataan ni. Aku pon dah lupa apa perkataan tu. Ha apalagi aku pon bertentang mata lah dengan lecturer tu. And the end he was give up and he turn to one of student in the class. Ya that student is behind me. HAHA. Oh malunya tak dapat jawab. Tapi lecturer tu oke jer. Maybe die taknak kasi kita tido le tu die men soal2. Then class was continued and he was ask all of student in the list name he get. The funny part was all of students that he ask was my friends. HAHA sume dok main mata jer dengan lecturer tu. AHAHA. Then suddenly i was hear someone was call my name. You suggested who was call my name? HAHA. Ya he was call my name again. Ya Allah i think he love to call my name. AGAKNYA . Ahaha. For the second question and second shoot ya i still can't answer his question. HAHAH. Haruslah kawan-kawan aku dah mula menganjing aku kan. Dua kali bhai kena shoot. Aku dah macam dok dalam peti ais je time tu. Seram sejuk wei.

ha aku rasa macam kena tembak. 
Menusuk ke jantung bila kena soal dan tak boleh jawab. 
BHAHAHA.

Eh tapi aku ingat lagi first question my lecturer bila masuk kelas. He ask how to correct the result if we tersalah key in data? Aha haruslah semua orang buat muka blur kan. Wei we all ni student je pon mana lah tau camne nak betulkan. HOHO. Oh do you know what he want the answer this thursday. Ok reramai ke tali gantung. AHAHAH.

p/s: Sem ni sangat tough oke. I means the subjek =)


0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo