topbella

Sunday 19 June 2011

Aku nak kritik kau boleh?


"Terima walaupon ianya pahit"

eh aku lagi update blog hari ni. Aih nampak benor rajin nya.. HAHA padahal dah buhsan tahap DEWA tak tau nak wat per. Jadi marilah kita memperbanyakkan entry untuk blog aku. ngeh~

Ok hari ni nak cite pasal pelakon NORA ELENA. Eh aku tau lah cite tuh dah lama abis tapi saje jer nak wat konklusi dari mata hati jiwa aku ni. Apa korang tak kasi. Ada nya aku kisah. hahaha. Aku terfikir nak cite pasal pelakon Siti Saleha ni lah. Tergerak nak cite pasal ada 1 hari tuh tengah lepak dengan sepupu aku ni tetibe die luahkan pendapat cakap tak suka tengok cite tuh. Uh oh. Aku pelik ler. Pelik kan spe tak pelik ramai lak yang minat tengok cite tuh. Tetibe minah ni tak minat lak. Oh rupanya die cakap Siti Saleha tuh tak sesuai ler bawak watak Nora Elena uh. Yelah bukan per dalam citer tuh kan Nora Elena budak kampung. Jadinya kenalah cari pelakon muka ala2 kampung sikit. Ni muka ala2 kacuk2. Tak sesuai ok. OK fine. Start tuh aku mula ler perhati balik si Siti Saleha dalam cite tuh. Oh betul gak kan kata sepupu aku. Aih tapi nak wat camne dah die yang dapat job tuh. Cite pon dah abis tayang kritik apa pon dah tak guna derr. 

aku suka tengok muka die uh. Cun bai~ ko ada?

P/S: ceh ada yang marah ker sepupu aku cakap camtu? Ada aku kisah. Tetibe perasan ramai yang dari model iklan terus jadi pelakon. eceh tetibe nak jadi model iklan. ada yang berani amik aku? hahhaa


0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo