topbella

Monday, 20 June 2011

Makan Petang Zaman Dolu2

"SEPETANG BERSAMA NOSTALGIA"

Umm. Nyumm, Nyumm.. oh sodapnya Nikmatnya, best oh dapat makan petang 1 family nih. hoho. Hari ni tetibe puan ibu masak ubi rebus + sambal ikan bilis. Uh telan air liur seketika. Sedap wo. Sumpah tak tipu. Sape tak reti makan gerenti menyesal tau. SEDAP HINGGA BERTAMBAH. he~ Lama dah aku tak makan ubi rebus dengan samabal ikan bilis ni. Sekali puan ibu siap wat aku terus angkat pinggan nak capai. ngeh~ betapa gelojohnya. Uh sila abaikan. Pastu yang paling best biler lawan dengan air kopi. Huwa sedap tak terkitra. Ha memang korang tak leh kira betapa banyak aku letak perkataan sedap kat entry ni. Ha jadi jum ler makan petang.

tu die. Sila lah jeles rakan-rakan yang sedang belajar jaoh2. hahaha


P/S: agaknya kalau dah dapat sambung belajar entah bler lagi dapat makan camni. Sila Sedih

2 luahan perasaan:

missxidi said...

gulp...sedapnyer...kalo makan ngan gula pon sedap.hihi.

Adibah Jumali said...

hoho..
x pnh cuba mkn ngn gula..
rmai minat mkn ngn gula erk. bagus ny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo