topbella

Sunday, 19 June 2011

Tentera itam serang rumah aku

"Mari ler kita berperang untuk keamanan"

hey tepi sikit. Tepi ler aku cakap awat dok degil ni. Ha tepi aku nak bunuh dorang tu. he~ Geram jer aku tengok. Siot jer dah ler datang rumah tak bagi salam. Eh boleh pulak datang nak serang rumah aku. Dah tepi kasi aku bunuh dorang. sreet~ sreet~ sreet~ ha amik korang. Kan dah mabuk sume. Mati ler beramai2 sana. Berani ag datang rumah aku. 

Ha korang mesti pelik apa benda malaun yang serang rumah aku tu. Alah korang tak kan tak tau. Ni ha tentera hitam @ nama saintifik die tentera semut hitam. Sakit jer mata aku nengok dorang uh. Suka hati jer wat rumah aku macam istana dorang. Aih boleh jalan-jalan kat rumah aku macam pergi melawat. He~ tak tau ler nape tetibe ada semut bebanyak ni. Nak kata kitirang 1 family makan sepah-sepah tak pulak kan. Lepas makan terus jer kemas. Aih sampai terpaksa beli pencuci lantai yang boleh halang semut uh. Tapi aku rasa semut-semut ni antibodi dorang dah kuat sangat lah. Semu dah tak jalan. Lastnya aku spray jer gune ridsect. Tu pon mabuk jep. huhu. Sabor jer lah. Wahai tentera semut tolong lah kuar dari rumah aku secara aman. aku dah tak tahan tengok korang bersuka ria kat rumah aku ni..


tu dia tentera itam dah datang


P/S: sesapa ada petua nak bagi semut ni mati @ tak datang rumah kita dah. sila lah gitau dengan kadar segera. tq

3 luahan perasaan:

Isteri Encek Bard said...

hahah cik mut

Sekamar Rindu said...

salam..

mungkin ada yg menarik yg semut suka kot..

:))

* folo ur blog../

Adibah Jumali said...

hahaha..
semut memang wat idop kucar kacir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo