topbella

Thursday, 30 June 2011

Perabot unik~ kau ada?

aih tak tau ler kenapa sekarang ni Cik Diba suka search kat MR.Google pasal benda-benda unik ni. Apa punya penyakit lah yep. Hoho. Oke hari ni nak tunjuk kat korang perabot paling unik. Jom kita terjah


uh tempat duduk kat mulut pulak :))

almari cam ni pon ada

Ha ni meja stail apa ntah

oke yang ni katil  yep. cuba fikir gaya tu je korang boleh tido sepanjang malam. Anda mampu?

Metamorphosis Unique Furniture Design
uh serabot pule tempat letak buku nya. Tapi unik kan


Rasanya sampai sini jer lah Cik Diba nak berkongsi perabot-perabot unik kat korang. Lain kali nak letak mangkuk jamban pulak boleh?

P/S: yang unik itu indah

2 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo