topbella

Monday, 23 July 2012

Beza Ramadhan Tahun Ini

Assalammualaikum 

Dah berpa hari tak hupdate blog. Oh virus M dah membiak banyak sangat. Nasib baik hari ni dah cuci sikit virus M tu. Jadi blog ler korang baca entry terbaru Cik Diba kan? kan? Korang memang comel :)

Family saya!
Gambar dah lama

Hari ni nak hupdate pasal perbezaan Ramdhan tahun ini dengan tahun lepas. Sebenarnya banyak perbezaan. Tapi paling ketara tahun ni sambut Ramadhan tanpa encik ayah. Rasa macam baru semalam bergurau senda dengan encik ayah. Dah dekat setengah tahun encik ayah pergi. Kalau dulu Cik Diba tolong pakcik meniaga mesti encik ayah datang singgah kejap-kejap. Walaupon datang saja-saja nak mengacau orang. Kalau tahun-tahun sudah setiap kali sahur mesti encik ayah yang kejut. Kalau tak jangan harap nak bangun. Tapi sekarang kena pandai-pandai bangun tolong puan ibu masak :'( 


:')

Walaupon tak dapat jumpa encik ayah untuk kali terakhir saya tetap berdoa semoga encik ayah ditempatkan di tempat orang yang beriman. Cik Diba sangat rindu dengan encik ayah. Semua sedara mara dah kata raya tahun ni mesti sepi sebab encik ayah lah yang selalu buat lawak. 


p/s: Al-Fatihah untuk encik ayah dan juga untuk abang senior saya yang baru jer meninggal tengah hari tadi. Semoga roh mereka dicucuri rahmat

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo