topbella

Monday, 2 July 2012

Jom Pegi Party =)


Assalammualaikum :)

Come back again :) Mari rakan-rakan kita berparti :) Hoho. Korang jangan pula fikir bukan-bukan. Ni bukan nak pergi ajak parti-parti liar ye. Bukan juga parti hari jadi tapi mari berparti bersama buku :) Ha dimana? Oh oh di SACC mall. Sebenarnya ni adalah pesta buku dibuat oleh negeri selangor. Bukan pesta buku antarabangsa ye. Mari-mari tengok poster depa.


Cik Diba dah pegi semalam. Ok lah pesta buku ni. Cuma takde lah seGah pesta buku kat PWTC hari tu kan. Tak dapat pergi pesta buku hari tu. Pegi pesta ni pon jadilah :)Yang penting kat sana korang dapat juga jumpa penulis. Tapi tak ramai lah penulis yang datang tu. Tapi boleh lah kan dari takde kan? kan? =) Paling seronok sebab Cik Diba dapat beli novel. Wink2

sila fokus pada novel ye bukan pada cik domo tu 

Cik Diba suka beli novel thriller sekarang. Novel cinta sekarang dah malas nak layan. Sebab lagi banyak berangan kalau beli novel cinta. HAHAHA kantoi sudah. Novel thriller lebih banyak berfikir tau. :) Mari korang pergi ke pesta buku. Let's party with books =)


p/s: Isi masa lapang :) lalala

0 luahan perasaan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo