topbella

Friday, 15 July 2011

Sudah terjawab

Jumaat yang indah. Hari ni adalah penentuan bagi lepasan STPM dan lepasan MATRIKULASI. Uh dup dap semalam dah terjawab hari ni tepat pukul 12.00 tengah hari tadi. UPU memang tak mengecewakan. Alhamdulillah Cik Diba dapat melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah.


ni lah tempat yang Cik Diba akan pergi :))

Pasni Cik Diba cakap kedah jer lah. Hang sana hang sini. Ceq sama ceq sini. Boleh lah Cik Diba jelajah 1 kedah nanti. Aish sangat excited. Oh Kedah sat ag Cik Diba mai na. Hahaha OH course yang Cik Diba dapat PERNIAGAAN ANTARABANGSA. Aish nampak gayanya kene jadi businesswoman lah erk. :)) TAHNIAH kepada semua yang dapat melanjutkan pelajaran ke Universiti :))



P/S: saja nak kongsi kegembiraan dengan hang sume :))

6 luahan perasaan:

Azri Fathurrahman said...

oh tahniah cik diba .. :)

Adibah Jumali said...

terima kasih :))

aida said...

tahniah..

Adibah Jumali said...

tq dear

Noor Adibah Binti A.Latif said...

tahniah kembar ku!! :)) hehehe

tahniah sekali lagi tau.. bila boleh masuk u nie?? mesti x sabar kan nak pegi u! hehe

Adibah Jumali said...

thnkz kembar.

bln 9 kn msuk lah.. hoho...
x sbr pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo