topbella

Sunday 10 July 2011

Sume sebab SBC


Huwa Cik Diba sekarang sudah semakin rajin mengupdate blog oke ;))) sila tepuk tangan. Eceh. OKe hari ni nak cerita pasal 1 group yang Cik Diba join kat FB. Nama group tu adalah Semac blogging Community. Ha tau dah korang mesti fikir eh semac tu apa? Semak sepah-sepah tu ke? Eh bukan sebenarnya, Semac tu stand for Selangor Martriculation College ;)) Comel kan nama nya.. hehhe

ni dia logo group sbc

Sebenarnya nak cite semenjak group ni ditubuhkan Cik Diba semakin semangat berkobar-kobar nak update blog ;) Bukan apa rasa seronok biler ada group blog untuk budak-budak kolej sendiri :) macam dunia blog kita yang punya. Lagi 1 makin bertambah kawan-kawan. Ha yang paling best kan biler dapat share-share pendapat dengan dorang. Kadang-kadang kalau idea tengah kering nak tulis entry time tu lah mula nak wat kecoh kat group tuh. Pastu baru ler ada idea mencurah-curah macam tebu kene mesin ;))




Cik Diba sangat seronok dengan group nih :)) thankz kepada admin group nih Ariff Azraai, Fatin Syafiqah dan Hairil Ridzwan Harmain :)) Oh thank you jua pada Kak Mah, Fara Fazira, Aein Ishak, A'an Raihan dan semua lah yang sudi borak-borak kat group tuh :))


P/S: yang tak tersenarai nama sila jangan ambil hati oke :)) sume ny aku sayang sayang ^__^


9 luahan perasaan:

A'an said...

hehe, nama aku ada la.. hihi..

Adibah Jumali said...

hoho.. :))

Kucing Serius. said...

Eh eh bangganyaaaa dia sebut nama aku. Ahaha.

Good job dalam blogging ni. Keep up the good work! :D

Adibah Jumali said...

haha..
thankz :))

Mior Syabab said...

asal nama aku takde? aku yg selalu bikin ribut kt sana tu..wahaha

*poyo jep

Adibah Jumali said...

aiyo..
sori lah ramai sgt nak sebut..
ehehe

Mior Syabab said...

haha. xpe. aku berhati mulia faham :D

Adibah Jumali said...

hahah..
bagus..
next entry kan aku bubuh nama ko 2 3 4 kali

Adibah Jumali said...

hahah..
bagus..
next entry kan aku bubuh nama ko 2 3 4 kali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
KakiBLOGGER

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo