topbella

Wednesday, 20 July 2011

OH Durian

Musim durian kan sekarang. Rasanya Cik Diba tak lambat kan nak wat cite pasal durian nih. :)) Bila tiba musim durian nih sume orang dok usha sume tempat cari durian. Eh dulu kat depan rumah Cik Diba ada kebun durian. Pergh seronok tau dapat kutip durian yang tergolek jatuh sampai masuk dalam parit. Tapi tuh sume kenangan sebab sekarang kebun tuh dah jadi kebun pisang. Hehehe


Cartoon boy!
hodoh benor :))


OH korang yang dolu dok asrama mesti ada wat pesta durian kan. Cik Diba ingat lagi time dekat TEKNIK BENTONG dolu ada gak wat pesta durian nih. Tapi-tapi time tu lah Cik Diba kene demam. Huhu sedih betui tak dapat turun join pesta tuh. Terpaksa dok kat bilik. Tapi kan dalam demam-demam tuh pon sempat lagi pesan kat kawan-kawan "eh korang nanti bawak lah sikit durian tu. Nak gak rasa." See sakit-sakit pon nak makan durian gak. Hahaha. Nasib bek lah kawan-kawan dorm sangat baik, diorang bawakkan gak sebiji durian. Hu best nya apa ag makan lah. Tapi dok tengok kawan-kawan sume terpalit kat tudung-tudung dorang durian. Hahah kecian rupanya dorang dok kene baling isi durian dengan budak-budak lelaki. Nasib bek Cik Diba tak turun. SELAMAT.

Telan liur diwatnya :))


Tapi sekarang durian orang dah wat macam. Ada yang wat kek durian. Tak penah lagi Cik Diba rasa kek durian. Sedap tak agaknya. Tapi Cik Diba paling suka bubur durian dengan tempoyak. Pergh kalau durian tuh wat tempoyak pastu wat masak tempoyak udang. Pergh Aaron Aziz lalu pon tak pasan :)) Heheh



kreatif orang nih. Ni kek durian yep :))


P/S; sape pandai wat kek durian? Jom share resipi

4 luahan perasaan:

Ku Azhar said...

huhu..pg2 nie la tgk gmbar durian pn! lapa sudah! ;D

oja_alia said...

wawawaaa....sy makan durian tp tak segiler orang yg minat kt durian..errkk!yummy2,,kalau dapat durian kucing tidur..=))

nice la blog awak...da tukar ea yunk??

Adibah Jumali said...

ku azhar: amboi nmpk durian pon lapaq ka

Adibah Jumali said...

oja: hehe. ha'a dah tukar. tima kasih ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Empunya Blog

My Photo
Adibah Jumali
Memiliki aset dimple termahal. Love to make people laugh and love to smile :-) Saya suka warna purple :))
View my complete profile
 
Cik Diba© Designed by: Compartidisimo